čtvrtek 12. června 2008

Promo blogu

Vitajte pokecológovskí fandovia a čitatelia skutočný príbehov o ženách, stretnutiach, flirtoch a o umení zvádzania. Nechal som sa inšpirovať vynikajúcim blogom holkyzpokecu, ktorý je pútavo napísaný, má reálny základ, je okorenený zaujímavými postrehmi a originálnym humorom. Budem sa preto i ja snažiť byť aspoň čiastočne taký nápaditý, pútavý a humorný v mojich postrehoch, ktorých základom bude vždy reálny príbeh, či skúsenosť súvisiaca so ženami, a zvádzaním, či už z pokecu, alebo z reálneho života. Abslovoval som (a stále v tom pokračujem) už vysoký počet stretnutí s dievčatami z internetu a rád sa s Vami podelím o skúsenosti, detaily a príhody z niektorých stretnutí. Nečakajte tu príbehy, ktoré budú mať vždy zdarný "posteľový" koniec, ale budem sa snažiť Vás o to viac zaujať a priblížiť Vám príbehy, čo mi priniesol môj každodenný život.

Pohodlne sa usaďte a prajem Vám príjemné čítanie :)

Puamajster

Žádné komentáře: